Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2022 11:52 - ..€моциите, са от ''дявола''@
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1104 Коментари: 14 Гласове:
3

Последна промяна: 09.12.2022 12:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 тъй рече, Св Св Преподобна, мчца. Юлия...
 
от, НезнамОткъдЕйси, и тя си беше направила блог
с едничкая  Цел..
за Просвещение, и Освобождение, на  заблудените Души,
от  вездесъщите, менталните паразити, нар. от Дон Хуан=
воладорес/ на исп. език, естествено..
на бг език, са..паразити, както, и..съм отбелязала)

 това, е най  важната.Борба, във  вашият..
 съзнателен  Живот, на  тази Земя..
 
/ следва..
 в другия ми блог...
 Енергийните вампири..от долна.пескара
 са.безобидни, ако владеете, 8 Ниво/ дименшън..
 като мен @)))





Гласувай:
3



1. notfun - Вторият Закон, гласи: Всичко, е тук и сега...
09.12.2022 11:58

..това е Херметизма, за така, нар.Едновременни инкарнации

това, бе..най хубавият и полезен Пост, който, прочетох
тук..
преди 12год..

ето, затова, е създадено, това, блог бе ге , мари туйкее)))
цитирай
2. notfun - ..етоо,пак, Кастанеда - Една отделна Реалност @
09.12.2022 12:00


потърсете...
дявола, е лъжовен, но..емоциите,са активни..
/ за да използувам, най точният термин..)

..€моциите, са от ''дявола''@
цитирай
3. marana69 - ето, едно авторско есе/ аз немам нерви да пиша, тъй,дългооо))
09.12.2022 13:37
харесах, то е на наша съблогерка - ведраяснина, или нещо, такова..

"И все пак, кой командва тук? Бог. И тъкмо Той е организирал ситуацията. Не Луцифер, а Бог, който върви една стъпка пред него. Бог го е създал и е знаел какво има намерение да направи. Следователно, трябва да има причина да се сътвори тази реалност на разделението." (с.315,1) Започнах настоящото изследване с няколко становища на Друнвало Мелхизедек, в които той описва пътя на създаване на личността на Луцифер и неговата същност. Според мен, цитатите по-горе не само описват превъплъщението на най-падналия и същевременно най-даровит ангел в Княз на този свят. Тези мисли на Мелхизедек ни показват, че Луцифер е оръжието на Бога, с което Той разделя нашия свят на добро и зло. Обособяват се предани ангели, които следват Бог и паднали демони, които следват Луцифер. Според мен, до измяната на Луцифер, всичко сътворено от Бог е било положително и служело на Доброто. Всичко е било Рай. Всичко е било идеално и не подлежало на развитие. Липсата на развитие е липса на движение. В тези условия не може да се реализира нито инволюция, нито еволюция, нито падение, както на физическо, така и на астрално ниво: същностите не могат нито да помъдреят, нито да служат на Истината. Те могат да живеят само в Бог и да Му служат непрестанно, с което да се чувстват пълноценни и обичани в Неговия Рай. Предполагам, че самият Бог е изпитвал недостатъчно удовлетворение от съществуване в идеални условия, в които няма нищо за досъздаване, за творческа дейност по отношение на Неговите творения. Затова Бог създава ангел на бунта, който със своята двойнствена природа да породи грях и зло. Създаването на Луцифер увеличило капацитета за самоусъвършенстване, творчество, добротворство, както на самия Бог, така и на Неговите ангели. Парадигмата Добро била допълнена и осмислена от нови парадигми като формиране на добродетели, търсене и служене на Истината, /
цитирай
4. stiraks - На тебе
09.12.2022 13:39
ще ти скинем ушите, така да знаеш.
Голям си вампир или вампирица.
цитирай
5. marana69 - ..позволих си, да го..дублирам,
09.12.2022 13:40
тъй като е много добро, и тъй като, и аз
познавам автора Друнвало Мелхизедек, от
нейната творба. бравоо, мила!!)

страхотен конспект,си сбрала,тук @= @
цитирай
6. notfun - https://vedra79sineva.blog.bg/drugi/2022/10/24/lucifer-hristos-novoto-chovechestvo.1839792
09.12.2022 13:43
ето и линка..вижте го, аз, препоръчвам, винаги
най, най Доброто...

и винаги, съм Джулия..
цитирай
7. notfun - ...сашоо, имаш проблем с комуникацията..
09.12.2022 15:59


но,аз не съм дет.учителка, айдее.пътувай..
на някъде си, по на..топло))

да не те наритВам, пак.нал тъй ..
цитирай
8. stiraks - Наритвала?
09.12.2022 16:46
Кога това?
Да не би случайно да сте сънували милейди?
Най вероятно така ви се е сторило.
цитирай
9. notfun - ..не 'сме' 'милейдита', а, Лейди..казах 99хх,коя..
09.12.2022 17:28

Кога това?
Да не би случайно да сте сънували милейди?
Най вероятно така ви се е сторило.
цитирай
10. stiraks - Добре
09.12.2022 17:41
Бихте ли така любезна да отговорите и на другия въпрос?

Със факти лейди, със факти, празните приказки са за слабаци. :)
цитирай
11. notfun - ...писах ти го, в оня постинг,
09.12.2022 18:07


аз съм Учителка.по Кама Сутра @ и Тантра @

а не, учителка..по чат,в непозната среда )
цитирай
12. stiraks - Лейди
09.12.2022 18:37
Не съм се и замислял за чат, А и учителите не ми са слабост, аз съм разсеян ученик, трудно възприемам.

Бъдете така добра да ми отговорите за наритването, къде, кога, и как.

Разясних ви за празните приказки за кой са.

За да се почуствате във компанията на джентълмен ще ви отговоря за наритването така:

Възможно е и аз да съм халюцинирал или да съм сънувал.
цитирай
13. notfun - ...ще се опитам, да те приема, като джентълмен )
09.12.2022 19:13

..дадено..
мисля,чата, се ..изчерпва,с това..
хубави празници, ти желая.Ал...
цитирай
14. stiraks - И от мен хубави празници
09.12.2022 19:37
notfun написа:

..дадено..
мисля,чата, се ..изчерпва,с това..
хубави празници, ти желая.Ал...


Между другото, чат е нямало и няма да има
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1919578
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031