Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2011 17:57 - Малко смях - вицове
Автор: hadzapi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2496 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Приятел се спира пред една картина и възхитен възкликва:

- Истинско чудо! Няма съмнение, че принадлежи на четката на Рембранд!

- На Рембранд или на “Ферари”...

- Как така?

- В един и същи ден купих картината и колата и все не ми остава време да разбера на кого и за какво съм платил...

***

В чужбина нов руснак се настанява в най-луксозния хотел. Сутринта отива на закуска, а там - шведска маса. “Екстра са я подредили!”, преценява той. Взема стол, сяда на нея и започва да се храни. Приближава го келнер и му казва:

- Млади човече, това е шведска маса!

А той:

- Няма проблем! Като дойдат шведите, ще стана.

***

Двама руснаци разглеждат автосалон. Единият пита продавача:

- Имате ли мерцедеси?

- Имаме.

- С всички екстри?

- С всички.

- Дайте два...

Намесва се вторият руснак:

- Ама защо са ти два?!

- А ти вчера почерпи ли ме кафе?!

-----------------------------------------------------------

- Коя е най-трудната година в семейния живот?

- Текущата...

***

- Все ми се струва, че вече не ме обичаш! Преди всяка вечер ми държеше ръцете, а сега...

- Но, скъпа, откак продадохме пианото, не е необходимо да го правя...

***

- Приеми искрените ми съболезнования: вчера купих на жена си палто от норки!

- Чудесно, но какво общо имам аз?

- Днес тя отива на кафе с твоята жена.

***

- Моята жена обича котки и кучета...

- Късметлия! Моята предпочита самури и норки.

----------------------------------------------------------------

- Всички ваши доводи са недостатъчни за разтрогването на брака. Трябва да се примирите със съпругата си...

- Това е прекалено сурово наказание, гражданино съдия!

-----------------------------------------------------------------

Жена поглежда през прозореца:

- Идва дъжд...

Мъжът си чете вестника и само промърморва:

- Кажи му, че ме няма!

***

Майка разказва на дъщеря си:

- С баща ти се запознах в зоологическата градина.

- И как го измъкна от клетката?

-----------------------------------------------------------------

Жената:

- Толкова е несправедлив този живот: всеки ден съм принудена да готвя!

Мъжът:

- Права си, много е несправедлив! Аз всеки ден съм принуден да ям твоите манджи...

.................................................................

Уличен телефон.

- Що за безобразие! Вече половин час държите слушалката и мълчите! Позволете ми и аз да се обадя.

- Не ми пречете, моля ви, разговарям с жена си...

-------------------------------------------------------------------

- Коля, да знаеш - развеждам се! Жената вече шест месеца не разговаря с мен, дума не обелва...

- Какви ги дрънкаш, опомни се! Къде ще намериш такава жена?!

***

Мъж вдига очи от вестника:

- Каза ли нещо, скъпа?

- Да, скъпи, но това беше вчера...

-------------------------------------------------------------------

- Кристина прие ли предложението ти?

- Да, но помоли малко да отложим събитието.

- Защо?

- Ами, каза ми: “Скъпи, ти ще бъдеш последният, за когото ще се омъжа!”

-----------------------------------------------------------------

- Скъпа, ако се оженя за теб, баща ти ще ми купи ли нова кола?

- Да.

- А ще ни купи ли хубава къща?

- Да.

- А ще ме назначи ли за заместник-директор във фирмата си?

- Да.

- Скъпа, ще се омъжиш ли за мен?

- Не.

***

В бижутерийния магазин влиза млад мъж и насочва пистолет към продавача:

- Дай бързо един пръстен със скъпоценен камък!

Изплашеният продавач веднага му подава някакъв пръстен, бандитът го оглежда критично и виква:

- Не ми пробутвай тия брилянти! Я ми намери нещо по-евтинко, да повярва жена ми, че наистина съм го купил!

----------------------------------------------------------

Младеж пита приятелката си:

- Хареса ли ти годежният пръстен, който ти подарих?

- Да, и на приятелките ми им хареса. А две даже го познаха.

----------------------------------------------------------

- Значи, младежо, ако правилно ви разбирам, вие искате да ми станете зет?

- Ами как да ви кажа, госпожо... Не че искам да ви ставам зет, но няма друг начин да се оженя за дъщеря ви.

***

Някакъв мъж влиза в цветарския магазин:

- Дайте ми букет от сто рози за жена ми!

Цветарката коментира:

- Господи! Какво толкова ужасно сте направили?

-----------------------------------------------------------

- Ей, все не мога да си намеря жена, дето да се оженя за нея!

- Защо?

- Майка ми все не ги харесва.

- А защо не намериш някоя, която да прилича на майка ти?

- Намерих, ама нея пък баща ми не я хареса!

--------------------------------------------------------------

Съдията:

- Вашето име?

Подсъдимата:

- Станка Петрова.

Съдията:

- Омъжена?

Подсъдимата:

- Да.

Съдията:

- Занятие на съпруга?

Подсъдимата:

- Производител.

Съдията:

- Деца?

Подсъдимата:

- Естествено, не! Мебели!

***

Момиче се моли:

- Боже, не искам нищо за себе си! Моля те само - дай на мама хубав и богат зет!


Тагове:   хумор,   смях,   вицове,   анекдоти,


Гласувай:
2



1. анонимен - Виж, това е идея!
05.12.2011 05:20
И аз искам кола от Рембранд Харменс ван Рейн!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadzapi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3782330
Постинги: 2350
Коментари: 744
Гласове: 1915
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Битката за ресурси - как и защо бе съсипан Дамаск
2. АБК готви нова атака над „Моята библиотека“
3. Епохални открития, направени случайно
4. Грешките и капаните на съвременния сатанизъм - религия, сатанизъм, митология, шаманство, християнство, езотерика, култове, философия, лява и дясна страна, среден път
5. Улуру, чакры земли, тора шаста, гластенбери, озеро титикака, гора кайлас, гора синай, энергия, мобильный центр активации эпохи, эзотерика,
6. Космос, астрономия, НАСА, открытие, фотоснимки, Учёные, белый город, обитель бога, телескоп хабл,
7. мир, Учёные, свят, суперкомпьютер, теория хаоса, исследование мировой экономики, транснациональные корпорации, владение мировых доходов,
8. празници, маски, сравнение, значение, традиции, история, кукери, будизъм, езикознание, кукерство, зороастризъм, колобърство, песоглавци
9. хроники, история, древност, летописи, балхара, древнобългарските държави, волско-камска българия, исторически извори
10. Китайската стена - не са я строили китайците, а друг?
11. Най-страшните места на Русия