Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2017 07:48 - Компютърът и Тя
Автор: kanibal Категория: Поезия   
Прочетен: 9295 Коментари: 17 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тя по цял ден виси пред компютъра,

задникът й се протърква от седенето..

Никове и сайтове се гонят в мозъка й,

реалният свят й се мержелее през прозореца,

очите й парят от часовете взиране,

виртуалният свят е изхрускал реалния,

в морето на скуката тя си има АйПи островче,

тя е отчаян удавник и се вкопчва в АЙПи сламката,

секс и любов не й трябват, щом го има компютъра,

този плазмен монитор е нейният Космос,

тя не си представя живота без него...

Всеки ден тя се оплита в Мрежата -

ще се измъкне ли някога от паяжината й?



Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - добро утро :)) за теб е/ https://youtu.be/UfcDJNElrl4
15.12.2017 09:53
днес си многоо лош,с тази остра сатира..
и аз пиша с интерес по тази тема..
виртуалния живот и ..„реалния“..
и аз се страхувам от апокалиптичното кибер-Битие,
но, такова е бъдещето,поете..
все пак,замисли се, виртуалното е..духовното..
ако не беше Интернет, нямаше да се срещнем никога..
и да съприживеем тази радост,вдъхновение, симпатия..любов..
аз, ти, той..тя..миссана,Гошката..
защо не?
хубава тема..
от мен, 6+
цитирай
2. kanibal - Юлке, интернетът е и Рай, и Ад. Не ...
15.12.2017 18:28
Юлке, интернетът е и Рай, и Ад.
Не знам кое повече.
цитирай
3. ladylady - радва ме когато виждам 27 плюса,поете,многоо...
15.12.2017 20:18

един Воин върви по ръба на пропастта,
сложно е, нали..
цитирай
4. kanibal - Благодаря за клипа, Юлке. А темата е ...
15.12.2017 20:31
Благодаря за клипа, Юлке.
А темата е свръхсериозна -интернет зависимите, компютърните зомбита.
цитирай
5. milady - сериозна съм..повече и от смъртта,професоре
15.12.2017 20:43
Чувството за собствената значимост е най-големият враг на човека. Когато се чувства засегнат от деянията и зло­деянията на хората, това отслабва сили­те му. Чувството за собствена значимост заставя човек да прекара по-голямата част от живота си засегнат от някого или нещо.
/ Карлос Кастанеда

пп
ти се занимаваш с последствията..
аз..с причините...
благодаря за дебата..
цитирай
6. kanibal - И аз благодаря. Май с теб сме най м...
15.12.2017 21:51
И аз благодаря.
Май с теб сме най мразените копелета тук бе.
цитирай
7. missana - Не виждам нищо лошо във виртуалното съществуване.
16.12.2017 01:31
Дори да измести реалното. Тези неща отдавна са казвани - например разказът "Онирофилм" на Лино Алдани от Сборникът с фантастика "Затъмнение 2000".
Цивилизацията е длъжна да плати този безкръвен данък - да се разделя все повече и повече с реалния свят и да го замества с виртуалния. Да си спомним и разказа "Формула на невъзможното". Там ясно е посочено докъде води всяко развитие. Който иска да бяга от цивилизацията да гепи ямурлука и да бега да пасе овце. Може и да си ги оножда, след като ги издОи!
цитирай
8. kanibal - Ами ярък пример за уродливостта и ...
16.12.2017 08:27
Ами ярък пример за уродливостта и извратеността на компютърния свят е възможността идиоти тук да помпят постинги, нали, Мисана?
цитирай
9. milady - здр,момчета,кой свали Поста от..п-ва..
16.12.2017 08:58

все пак, там се открива ..най-бързо..
Виртуалния/духовен/ свят е дело Божие/така да го наречем
Реалният/земен/ свят е дело..човешко /на Княза Луцифер
а,помпата е скаларно оръжие за трайно психолог. поразяване..хех
гОрко им на „падналите поети“.

това, че ни мразят,означава, че им дърпаме опашките, и ги боли..
казано е,
мнозина призвани, малцина избрани..
хубава тема,
още веднъж, поздрави,професоре!
цитирай
10. kanibal - Никой не го е свалил, изтече му вр...
16.12.2017 14:10
Никой не го е свалил, изтече му времето.
Впрочем някакъв идиот нарочно помпи постинги около моите, но аз търпеливо си изчаквам и пак си отивам на първа, стига да пожелая.
цитирай
11. milady - дай ми др.загадка..:)
16.12.2017 17:03
сигурно е червено-черната пр дня,
която се мисли за Пустинна буря“
споко, аз му взех..плешивия скалп..
цитирай
12. missana - Да не пропускама, обаче, най-уродливото от всички явления - самонапомването
16.12.2017 18:15
kanibal написа:
Ами ярък пример за уродливостта и извратеността на компютърния свят е възможността идиоти тук да помпят постинги, нали, Мисана?


с хиляди фалшиви прочити. И това всекидневно, без нито един пропуск дори!!! Придружено, в добавка, с лозунги и скандирания срещу чуждите напомпани постинги. Блюстител на морала не може да бъде онзи, който демонстрира тотална и всекидневна аморалност, нали? Или пък съм в грешка?
цитирай
13. kanibal - В грешка си. Сто пъти призовавам на ...
16.12.2017 19:38
В грешка си.
Сто пъти призовавам на първа да няма поезия, нито ти, нито аз, нито никой.
Щом идиоти помпат всеки ден, аз що да не се помпя?
Мойто самонапомпване е следствие.
цитирай
14. kanibal - Лилипуткин ли имаш предвид?
16.12.2017 19:40
milady написа:
сигурно е червено-черната пр дня,
която се мисли за Пустинна буря“
споко, аз му взех..плешивия скалп..

цитирай
15. ladylady - debata върви към кулминация / БпутКин е жив, дерзайте, ребзта!!
16.12.2017 19:43
kanibal написа:
milady написа:
сигурно е червено-черната пр дня,
която се мисли за Пустинна буря“
споко, аз му взех..плешивия скалп..


цитирай
16. missana - Никой няма право да оправдава липсата си на морал
16.12.2017 20:00
kanibal написа:
В грешка си.
Сто пъти призовавам на първа да няма поезия, нито ти, нито аз, нито никой.
Щом идиоти помпат всеки ден, аз що да не се помпя?
Мойто самонапомпване е следствие.


с аморалността на другите. Конфуций много точно отбелязва, че нравствеността на човека се познава най-добре, когато остане насаме със себе си.
цитирай
17. vedrina - !!!
21.12.2017 15:52
Много загрижено, не е като да глозгаш - Печен свински джолан ... Защо не, какво толко, - нека си шета из виртуалния, - не ми се вярва да си няма и реален..., може да и е писнало от *екс...!!!
"... секс и любов не й трябват, щом го има компютъра,
този плазмен монитор е нейният Космос..."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kanibal
Категория: Поезия
Прочетен: 523231
Постинги: 332
Коментари: 949
Гласове: 26971
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031