Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2015 20:03 - МАСОВАТА МУЗИКА КАТО СРЕДСТВО ЗА КОНТРОЛ НАД СЪЗНАНИЕТО
Автор: hadzapi Категория: Музика   
Прочетен: 1458 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

МАСОВАТА МУЗИКА КАТО СРЕДСТВО ЗА КОНТРОЛ

НАД СЪЗНАНИЕТО

  Иван Танев Иванов

Психичното състояние на големи групи от населението може да се променя чрез музиката, която му се поднася. Музиката може да извиси духовно човека, но може да спомогне за неговото деградиране и оглупяване. Влиянието на музиката е било известно още от хилядолетия и тя е била успешно използвана от култови служители и шамани за предизвикване на транс, както у тях самите, така и у околните и за постигане на определни цели – създаване на готовност за бой и сражение, контактуване с “отвъдното”, лечебно въздействие и др.

Съвременната масова музика също влияе върху съзнанието на хората и формира мисловни модели и ценностна система у тях. Голяма част от времето на младите хора е заето със слушане на музикални групи, изпълнители и “парчета”. Безкритичното и неосъзнато приемане на различните музикални вълни, с които е заливана младежта би могло да има твърде неблагоприятни последствия. Огромното мнозинство от хората даже няма представа за произхода и истинското въздействие на определени стилове музика: “рок”,  “хеви метъл”, “блек метъл”, “сатанински рок”, “пънк”, “техномузика” и др. Рокът, още от създаването си през 50-те, излиза извън рамките на традиционната национална музика, която е средство за развлечение и емоционално съпреживяване в определен национален стил. За мнозина рок-музиката се превръща в завладяващ фактор, формиращ психиката и мирогледа. Неслучайно, началото на рокепидемията е и начало на наркоепидемията и на сексуалната революция за Запада.

            Разбира се, много певци и групи наред с негативното, на което съзнателно или не са били проводник, са създали или изпълнявали много хубави и смислени песни. Съществува обаче и тъмна страна в техните изпълнения. С помощта на определен ритъм, в които голямо значение имат бас-китарата и барабаните, публиката, най-често съставена от тийнейджъри и младежи, се довежда до транс и изстъпления, особено на големите концерти на Запад. Високите децибели допълнително увреждат физически и психически. Имало е случаи, при които от мощните звукови вибрации дори е била разрушавана конструкцията на сгради в близост до сцената. Внушенията, които се правят чрез различните видове рок могат да възбуждат първични инстинкти у човека – например немотивирана агресия или пък разпуснато полово поведение. Въздействието е още по-силно когато е съчетано както със съответни текстове, които често са откровено сатанински по дух, така и със светлинни ефекти и символика. Почти на всеки “хеви-метъл” концерт, могат да се чуят безумни стихове пълни с насилие, убийства и повтаряне на името на дявола (Сатаната).

            При подобни състояния, много от слушателите изпадат в полухипноза. При това, посланията, които често са многократно повтаряни музикални фрази - хитове (hit - удар), лесно влизат направо в подсъзнанието и от там действат, подтиквайки индивида към определен вид поведение и постъпки. Постоянното слушане на едни и същи ритми и изрази настройва човека на определена емоционална и умствена вълна, като това може да наруши дори ендокринното равновесие в организма. Освен това се създава, както и при митингите, общо доминиращо психо-поле на тълпата, в което индивидуалността изчезва. Така цялата тази човешка маса може много лесно да се манипулира и съзнанието й да бъде насочено в определена посока. Многобройни опити извършени досега от учени и изследователи от различни страни са установили безспорно вредното влияние на този тип музика. Повишава се кръвното налягане, нарушава се пулса и ритъма на дишането, променя се неблагоприятно хормоналния баланс на човек. Предизвиква се невроза, отслабване на паметта и загуба на сън. Не случайно много от изпълнителите й са наркомани и някои  завършват трагично земния си път.

 Освен явно въздействие върху слушателите, посредством музиката на някои съвременни групи и изпълнители се извършва и тайна обработка на съзнанието чрез т. нар. “замаскирано обратно звучене”. При него съобщенията се записват в обратна последователност или пък като нищо незначещи думи, които обаче имат смисъл прочетени в огледален вид. Те стават възможни за осъзнато долавяне само когато музикалният запис се проиграва отзад напред. Но изследванията показват, че подсъзнанието може да улови фраза произнесена по този начин, а после да я разшифрова като съобщение. Друга форма са т.н. подпрагови внушения (subliminal messages). Те се записват на по-висока честота, и затова не могат да бъдат съзнателно възприети, но действат на подсъзнанието. Посланията понякога са наистина потресаващи.

Голяма част от т. нар. рок звезди са изкуствено създадени и са марионетки в ръцете на безскрупулни търгаши и мафиоти. Освен това те са източник на огромни приходи за тези, които дърпат конците зад тяхната сцена. Когато е необходимо, се организират големи концерти на открито, на които съвсем свободно може да се вземе ЛСД или марихуана. Целта е чрез “потъване в блажения сън на илюзиите” да се отклони вниманието от социалните проблеми, създаване на опиянени и зависими от наркитоците млади хора, със сексуално “освободено” и дори девиантно поведение. Бумът от хомосексуалисти, лесбийки и т. нар. гей-култура са достатъчно ясно доказателство за тази връзка.

         За това говори и начинът, по който са били създадени, моделирани, митологизирани и съответно използвани за тези цели групи и изпълнители като "Бийтълс" (Бръмбарите), "Ролинг стоунз" (Търкалящи се камъни), "Дъ Ху", "Блек Сабат" (Черната събота), Алис Купър и много други. Те не са спонтанно възникнали безобидни младежки увлечения. Описвайки “изгряването на Бийтълс” в САЩ, д-р Джон Коулмън в книгата си “Комитетът на 300-те”, заявява: “Те са докарани в САЩ като част от социален експеримент, който трябваше да промие мозъка на големи групи от хора. Когато т.н. Институтът Тависток докара Бийтълс в САЩ, никой не би могъл да си представи културната катастрофа, която щеше да последва. Бийтълс бяха интегрална част от ‘Съзаклятието Водолей’, един проект, който изскочи от т.н. Станфордски изследователски институт (SRI).

        Феноменът “Бийтълс” не беше спонтанен бунт на младежта срещу старата социална система. Това всъщност е умело изработен заговор от няколко съзаклятнически организации, като т.н. институти Тависток и Станфордски научноизследователски институт, фирми за разпространение на наркотици, религиозни секти и мафиотски организации от черния бизнес. През 1985 г. вестник “Ню солидарити нюзпейпър” публикува интервю с Езекия Бен Аарон, тогава 3-ти в йерархията на сектанската Църква на Сатаната, станал впоследствие искрен и вярващ християнин. Аарон разкрива, че именно неговата църковна секта е организирала такива хеви-метъл групи като "Дъ ху", "Блек сабат" (Черната събота), "Дъ блу ойстър кълт" (Култът на тъжната Коледа). Висш жрец на сектата “Църква на Сатаната е бил Антоан Ла Вей, автор на сатанинска библия. Аарон разкрива, че те стоят зад някои от “самоубийствата” на популярни рок-звезди.

        Ролята на “спонсорите”се вижда и от примера с други музикални рок-групи. През 1967 г. “Ролинг стоунз” издават първия си рок албум, чието име е твърде показателно – "По молба на техни сатанински величества". Няколко месеца преди това "Бийтълс" издават своя превърнат в хитов албум “Сарджънт пепър’с лоунли хартс клуб бенд”, с който правят реклама на психотропни вещества. Песента “Люси в небето с диаманти” ("Lucy in the Sky with Diamonds” или накратко L.S.D., абревиатура на синтетичния наркотик ЛСД) разказва за едно пътешествие в света на фантастиката под влияние на наркотично въздействие. Тогава Бийтълс публично поставят въпроса за легализирането на марихуаната.

         Малцина може би са забелязали, че на корицата на албума е ликът на най-известния за това столетие черномагьосник, чародей и сатанист, пристрастеният към наркотиците Алистър Кроули, на когото членовете на групата тогава са били почитатели. Само през 1965 г. на концертите на "Бийтълс" са били пребити и убити около 100 човека, а по време на концерти на "Дъ Ху" е имало 11 убити и 42 ранени. И това далеч не са единствените случаи.

        Заедно с Бийтълс се появиха и нови думи и изрази: рок, тийнейджър, поп-музика и др. Всички те, сътворени в контекста на рок-музиката, бяха предназначени за масов контрол над прицелната група - младежта на Америка, за разделяне и фрагментиране на обществото. Новосъздадената група и нейния ‘начин на живот’ бяха превърнати от милиони млади американци в култ. Новото ‘магическо лекарство’ беше бързо раздавано безплатно на територията на колежите в САЩ и на рок концертите, които станаха водещото средство за разпространението и на наркотиците.

            Ролята на печатните и електронните средства за масово осведомяване е от изключителна важност за успеха на промиването на мозъците на големи групи от хора. Без масивното непрестанно медийно покритие, хипи-битник рока и култа към наркотиците никога нямаше да придобие огромната си популярност, а щеше да остане като местно явление. Рок концертите започват да стават редовни събития в социалния календар на американската младеж. Употребата на наркотици започна да нараства пропорционално с броя на концертите. Дяволската бъркотия от неприятни и несъгласувани тежки звуци с определен ритъм притъпява умовете на слушателите, така че те лесно да могат да бъдат убедени да опитат на базата на това, че ‘всеки го прави’. Натискът от връстниците е много силно оръжие.

        Може да се каже, че 1967 г. е ключова в създаването на тази субкултура. Точно тогава започват големите концерти на открито или рок-фестивали. В следващите 2 години те са посетени от повече от 4 млн. младежи, на които свободно и дори безплатно са били раздавани не само ЛСД, но и други халюциногени! Наркотици са били тайно поставяни понякога дори в безалкохолните напитки. Тези младежи впоследствие стават посланиците и носителите на “новата култура” и Ню Ейдж движението или Епохата на Водолея.

        Ето какво казва през 1966 г. известният Бийтълс Джон Ленън: “Християнството ще си отиде… ще изчезне, няма защо да спорим за това… Ние сме по-популярни сега от Иисус.” Много от известните рок-изпълнители признават в частни разговори, че буквално са си продали душата на дявола, за да придобият славата и успеха. Някои от тях, като например Джон Ленън, след това разбират, че са били използвани и се опитват да излязат от този адски кръг, но са убити.

        Организаторът на фестивала в Монтерей, Джон Филипс, член на рок групата “Дъ мамас енд дъ папас”, назначава икономически съвет, за да рекламира и финансира предстоящия концерт чрез мрежа на тайни служби и сатанински групи. Филипс пише песента “Сан Франциско”, от която са продадени повече от 5 млн. копия. В нея той зове младежта в страната да дойде в Сан Франциско през лятото на 1968 г. “с цветя в косите си” и да се присъедини към новото “хипи” движение и "Лятото на любовта". Много от тези, които идват, стават жертва на дрогата и на различни сатанински култове. През юни 1980 г. самият Филипс е арестуван за провеждането на широкомащабна дейност, свързана с продажба на наркотици.

         Най-големият концерт след фестивала в Монтерей е “Уудсток мюзик енд арт феър”, който “Тайм” възторжено нарича “Водолейски фестивал” и “най-големият хепънинг” в историята. Терминът “свързан с Водолея” е внимателно подбран, защото той носи подтекст, че “Ерата на Рибите”, т. е. времето на Христос, и съответно на добродетелите проповядвани от него, е свършило.

         В Уудсток, малък град в областта на Ню Йорк, се събират почти 500 000 младежи, чиито умове са промивани няколко дена с наркотици и рок музика. В първите 24 часа над 300 души употребили ЛСД, търсят медицинска помощ, а до края на събитието са докладвани над 5000 подобни случая, като на помощ от Ню Йорк са извикани 50 лекари и медицински сестри. Сигурността на концерта е осигурена не от полицията, а от една хипи комуна “Хог фарм” (буквално означава “свинеферма”), която е известна с това, че участва в разпространението на ЛСД и в набирането на младежи за секти. Както пише Джоел Розенман “Храната и водата очевидно не достигаха, тоалетните бяха претоварени, избухваха крамоли, а наркотиците бяха в изобилие. Много млади семейства довели със себе си бебетата си, и дори те според думите на Робъртс са били дрогирани. Според проучване на “Ню Йорк таймс” 99% от присъстващите на фестивала са пушили марихуана, а колко са приемали ЛСД едва ли някой може да каже. Присъстващите газели в кал буквално до коленете, защото през трите дена валял проливен дъжд, а не е имало къде да спят. Колите им били паркирани на 8 мили от мястото на събитието. Но целта на експеримента е била именно да се държат младежите 3 дена в трансподобно състояние под влияние на наркотиците, рок-енд-рола, непрекъснатия дъжд и безсънието.

        Последният огромен рок-фестивал за 60-те на който присъстват около 400 000 младежи се провежда в Алтамонт, до Сан Франциско, а главните изпълнители са “Ролинг Стоунз”. Условията не се различават от тези при предишния фестивал в Уудсток. Наркотиците и стимулантите са в изобилие – марихуана, долнокачествен ЛСД, амфетамини, алкохол. Концертът се превръща в истинска сатанинска оргия с 4 убити и десетки пребити и ранени. Солистът Мик Джагър се явява на сцената преоблечен като Луцифер. Може да се каже, че този концерт слага началото на хеви-метъл концертите и изстъпленията. Лекарите, осигуряващи медицинската помощ, са били заети с много млади бременни момичета, започнали да раждат преждевременно в резултат на хистерията обхванала всички. За охрана на събитието е била наета моторизираната банда “Ангели на ада”, известна с грабежи, изнасилвания и убийства и участието си в продажбата на наркотици по цялото Западно крайбрежие на САЩ. Пред самата сцена по време на концерта, когато групата изпълнява своя “хит” “Съчувствие за Дявола” докарал до умопомрачение присъстващите на концерта, членове на бандата “Ангели на ада” извършват ритуално убийство, пробождайки многократно с ножове младежа Мередит Хънтър. Това е филмирано от наетия професионален снимачен екип и след това видеокасетата се продава свободно из САЩ.

Безпорно, този тип музика представлява черната страна от културата на цивилизования Запад. Тя обаче се оформя като един конгломерат от бизнес-дейности, който носи много, много пари, а пред парите много съвести млъкват, много уста се затварят. Покрай многото вреди, тази музика разрушава традиционната национална музика, създавана в продължение на хилядолетия от всеки един народ по света. И с какво я заменя ? Ако в тази музика се абстрахираме от светлинните ефекти и децибелите, от маймунските движения и екстравагантното облекло, от недопустимата еротика, не остава практически нищо, което да се хареса на нормалния, независим и разумен човек. 


http://protobulgarians.com/Saavremennti%20temi/Rok%20muzika.htm




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hadzapi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3803977
Постинги: 2351
Коментари: 744
Гласове: 1918
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Битката за ресурси - как и защо бе съсипан Дамаск
2. АБК готви нова атака над „Моята библиотека“
3. Епохални открития, направени случайно
4. Грешките и капаните на съвременния сатанизъм - религия, сатанизъм, митология, шаманство, християнство, езотерика, култове, философия, лява и дясна страна, среден път
5. Улуру, чакры земли, тора шаста, гластенбери, озеро титикака, гора кайлас, гора синай, энергия, мобильный центр активации эпохи, эзотерика,
6. Космос, астрономия, НАСА, открытие, фотоснимки, Учёные, белый город, обитель бога, телескоп хабл,
7. мир, Учёные, свят, суперкомпьютер, теория хаоса, исследование мировой экономики, транснациональные корпорации, владение мировых доходов,
8. празници, маски, сравнение, значение, традиции, история, кукери, будизъм, езикознание, кукерство, зороастризъм, колобърство, песоглавци
9. хроники, история, древност, летописи, балхара, древнобългарските държави, волско-камска българия, исторически извори
10. Китайската стена - не са я строили китайците, а друг?
11. Най-страшните места на Русия