Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2010 22:19 - Проклятието на малката пишка
Автор: izrod Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 9731 Коментари: 21 Гласове:
33

Последна промяна: 09.03.2010 22:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам една позната. Тя има двама приятели. Да бъдем точни - любовници. Аз не влизам в това число.
Но друг е въпроса. Кое е по-неморално и цинично:
- Любовник номер едно й купува апартамент. Тя се опира за всичко на този номер едно. Той спомага тя да живее с висок стандарт. Носи подаръци и т.н.
- Любовник номер две е този, който и е по на сърце. Той е безработен. И тя му помага материално, в случая - със средствата на любовник номер едно.
Значи двамата с втория любовник лежат на гърба на първия Л.
Това някак да го приемем, обаче тя непрекъснато говори пред познати и приятели, че не може да понася Л. номер едно. И че му била малка пишката. И че и било гадно да я целува и т. н.

Та питам се, кое е по-неморално - това, че използва човечеца или че говори за неговия полов орган с отвращение?!




Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - най-
09.03.2010 22:22
гадното е малката пишка
цитирай
2. susam - парексаланс курва
09.03.2010 22:46
е твоята позната. неморално е всичко, което прави и ненормално.
но за ебане е номер едно.
цитирай
3. анонимен - Голема работа.
09.03.2010 23:27

Некви се ебат и хранят взаимно. комуна, а
тоя с малката пишка знае ли, че му е малка?
цитирай
4. анонимен - колко малка?
09.03.2010 23:54
колко малка?
цитирай
5. desperada1 - !
10.03.2010 10:17
анонимен написа:

Некви се ебат и хранят взаимно. комуна, а
тоя с малката пишка знае ли, че му е малка?


знае, ама не му пука, щото си купува самочувствие... един апартамент и разни други нещица компенсират размер, немощ, празнота...
цитирай
6. eien - И без да изпишете последната дума от заглавието, веднага става ясно за какво става въпрос
10.03.2010 11:46
Кому е необходимо да сте толкова обстоятелствен? На разни изроди ли?
цитирай
7. mikino - Хахахахаха!!!
10.03.2010 12:42
Да ви има проблемите! Ами ти ако си № 2, какъв ти е келепира да си втора цигулка, или и ти си поради същата причина, каквато тя е с №1 /което на мен ми говори, че тя е нискоморално същество или е фен на платената любов/?
Предлагам ти, ако си затруднен финасово да намериш каквато и да е работа да я зарежеш тази. Защото всеки себеуважаващ се мъж, може да си осигури сам парите, а прехраната е от жената, за която ти си №1.
цитирай
8. duhla - Спирай да я познаваш!
10.03.2010 15:45
Нищо, че ти не си един от двамата.
Като остане на сухо и теб може да оплете.
цитирай
9. gothic - Морал?
10.03.2010 16:37
Нали го погребахме по тия земи?
цитирай
10. evita88 - гадна е!
10.03.2010 17:28
не може така да използва човека!
цитирай
11. анонимен - Станчо,
10.03.2010 17:57
Колко ти плащат за да връткаш обществото с такива безмисленици?!
цитирай
12. анонимен - Пфууу...
10.03.2010 19:03
анонимен написа:
Колко ти плащат за да връткаш обществото с такива безмисленици?!

Последната дума не мие ясна (think) аааааа, искаш да кажеш "безсмислици". Схванах!
Иначе му плащат по левче на коментар. Пишете коментари хорааа, човека е гладееен!
цитирай
13. chara - Много интересна ситуация!!!
10.03.2010 19:12

:)
цитирай
14. анонимен - не ме учудва
10.03.2010 20:17
Изобщо даже, курви много в тая шибана България,и мъжки и женски.Кой как се уредИ .Където всеки гледа да на ебе другия ,ако може и ЗА негова сметка... и тая твойта дружка не е сама, колко такива тъпи пачи има,бедна ви е фантазията.Ама българина никога не изисква интелект, за какво му е, нали има коса–цици–гъз,и къде да ръга чушки в боба...за какво му е интелекта....многоооо са тези които си подсвиркват Радо Шишарката с Шопската салатка–тарикат голем съм брат миииии,имам купища...Акъъъъъл!!!
цитирай
15. thedarkangel1977 - аз съм ТВОЯТА ГЕРОИНЯ. . . макар да не ...
11.03.2010 02:28
аз съм ТВОЯТА ГЕРОИНЯ...
макар да не ме познаваш....

лесно е да наречеш някой КУРВА, и ИЗПОЛЗВАЧ...
ама я се замисли дали е лесно на нас - дето трябва да полагаме стоически мъки, и сила на волята да не побегнем с 300 далеч от смрадливата дупка и от Онзи...
естествено е, че е искаме да ми се заплати за това усилие....

дори хляба ддето ви се иска да го ядете и е стотинки се плаща... а какво да говорим за пържолките с марково червено винце...
потекоха ли ви лигите...
ама не са безплатни нали...

и понеже съм била в подобна ситуация - ще ти обясня поведението на тази дето те използва...
не е пишката... не бързай да я мериш всеки път, дали аджба не е пораснала с милиметър след последната Стирка на твоята....
проблема е друг... базира се на психическа нагласа...
иронията с която говори за теб зад гърба ти се базира на онова отвращение, което сподавя когато се търкаляш с нея в леглото...

моята история е почти подобна...
аз нямах Л.2 ... но в сърцето ми беше друг...
Л.1 го усети... и въпреки това всеки ден ме тормозеше, идваше...
молех го да се разкара да ме остави на мира...
не се отказваше...
идваше с чашка кафе и кутия цигари...
и си мислеше че така ще стигне да се потъркаля в леглото с мен...
ама не стигаше....

просто се уморих от маски, от театъра ... от отвращението....

л.1 си имаше редица верни приятелчета - които се постараха да го убедят че съм с негозаради парите му....
от злоба - че даваше пари на мен, а не на тях....

да в началото даваше...
след убеждението на приятелите, спря...
каза че е време връзката ни да мине на друго по-възвишено ниво....
че преди е имал една връзка, която е прекратил, щото разбрал че е с него за пари....
заплаха демек - или аз или нищо...

на майтап - подхвърлих - ще стане почти година вече, хайде да правим брак...
и веднага паниката - аз още не се чувствам готов за такава стъпка....

а л.1 минаваше 40-те... и нямаше брак зад гърба си...
цитирай
16. thedarkangel1977 - поиграх малко театър. . . но се ум...
11.03.2010 02:35
избрах нищото...

поиграх малко театър... но се уморих...
и му казах - айде... вратата се затваря и отвън - а аз оставам зад нея, заключвам я и не можеш да влезеш повече...

почна се едно звънене по телефона всеки ден - стигало му само гласчето ми да чуе, и слънцето огрявало деня му....

полудявах....
молех...
крещях...
лъжех че нямам време а разговори
телефонния "терор" беше всекидневен....

едва успях да го накарам да се откаже ....

и окей - наричайте мекакто си щете....
дреме ми на 3-тия косъм отдясно-наляво, на тила...
ама току-що го откъснах...

п.с.: обръщам се към автора, щото познавайки мъжката психика ми е ясно доколок е достоверен сценария с главните герои "познати на познати" и т.н.
цитирай
17. анонимен - Тъпа кифла
11.03.2010 12:33
thedarkangel1977 написа:
избрах нищото...

поиграх малко театър... но се уморих...
и му казах - айде... вратата се затваря и отвън - а аз оставам зад нея, заключвам я и не можеш да влезеш повече...

почна се едно звънене по телефона всеки ден - стигало му само гласчето ми да чуе, и слънцето огрявало деня му....

полудявах....
молех...
крещях...
лъжех че нямам време а разговори
телефонния "терор" беше всекидневен....

едва успях да го накарам да се откаже ....

и окей - наричайте мекакто си щете....
дреме ми на 3-тия косъм отдясно-наляво, на тила...
ама току-що го откъснах...

п.с.: обръщам се към автора, щото познавайки мъжката психика ми е ясно доколок е достоверен сценария с главните герои "познати на познати" и т.н.


Тоя автор говори за ПОДАРЪЦИ АПАРТАМЕНТ и СКЪПИ вещи не за кафе и кутия цигари.
Ти си сигурно си някоя селска пачавра която се я ебали за кило ориз
цитирай
18. shaffi - нищо ново
11.03.2010 19:15
под слънцето......женица гледа да оцелее.......ха ,така
цитирай
19. thedarkangel1977 - апартамент - има къде да живея, не ...
12.03.2010 02:32
апартамент - има къде да живея, не спя в кашон под някое стълбще
подаръци - не съм от "кукличките", дето обичат да се накипрят в бижута и маркови дрехи, да се пръскат с парфюм за 300 лв и т.н.
вещите - не ме блазнят...

накратко - така съм израснала, такова ми е възпитанието - колкото толкова...
не лакомея...
предпочитам да нося нещо с мои пари, а не от чужди...

ако след това ненужно уточнение, все още съм КИФЛА...
моля, преди да я консумирате - полейте я със сладко от ягоди - че да ви се услади....

добър апетит!
цитирай
20. анонимен - нужно уточнение
12.03.2010 23:32
все ще съм си тъпа КИФЛА...


thedarkangel1977
цитирай
21. meryqn - И какво....?
16.03.2010 20:51
Чудо голямо,това си е една сапунка дето се дава целогодишно по всички каналки,който ,си иска да си живее живота така както намери за добре не виждам никой засегнат от цялата история.ЕСТЕСТВЕН ПОДБОР,му се вика на това
не може да се съди ,човек който никой от нас не познава,само защото не му звучи добре,още повече аз съм го виждала в обратния вариянт,на всички им е ок,живеят си хората в синбиоза и това е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: izrod
Категория: Изкуство
Прочетен: 165554
Постинги: 53
Коментари: 439
Гласове: 586
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930