Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2012 18:59 - Малко хумор
Автор: hadzapi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2357 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Разгневен месар влиза в офиса на адвокат и го пита:

- Ако едно куче ти открадне половин шунка, неговият собственик трябва ли да плати?

- Разбира се - отговорил адвокатът.

- Добре тогава, защото твоето куче, току-що ми открадна шунка за 20 лв.

- Ами, дай му и другата половина - отговорил адвокатът. Това ще покрие таксата ти за консултацията.

...............................................................................

Отиват трима студенти при Свети Петър. Той пита първия:

- Откъде си?

- Икономическия във Варна.

- А, бил си в Рая, ха сега малко в Ада.

Пита втория:

- Много си блед, откъде си?

- Медицинската академия.

- Бил си в Ада. Хайде в Рая.

Идва ред на третия:

- А ти откъде си?

- От Техническия университет.

- Добре… Я иди в Ада, да видиш що е Рай!

...............................................................................

Студент отива на изпит, тегли си въпрос и сяда. След малко професорът го вика да отговаря.

- По първия въпрос?

- Ами, знаете ли, аз цяла нощ се готвих и сега някак си ми излетя от главата.

- Добре, по втория въпрос?

- Ами, разбирате ли, цяла нощ учих и нещо ми се е объркало всичко в главата. Иначе го учих, сигурен съм, даже задачи решавах.

- М-да, в такъв случай ще ви задам допълнителен въпрос - професорът станал и написал на дъската формулата: Н2О.- Какво е това?

- Ех, знаех го, ама сега ми изскочи от главата. Иначе ми е до болка познато…

- Добре, ще ви подскажа малко. Какво пиете?

- Ами, да! Разбира се! Това е саламура от кисели краставички!

...............................................................................

На голям круизен кораб работел фокусник и забавлявал пътниците. На кораба имало и папагал, който непрекъснато разгадавал номерата му и крещял:

- От ръкава извади този заек! Погледнете - шапката му е с двойно дъно! - и т.н.

Фокусникът безкрайно мразел папагала, но при една буря корабът потънал и двамата се оказали на една дъска. Папагалът се разхождал нервно и накрая не издържал:

- Е, стига толкова! Предавам се! Корабът къде е?!

***

Питат холивудска артистка защо е уволнила готвачката си.

- Не питайте - въздъхва тя. - Готвеше великолепно, но на всички разказваше, че работи при мен вече четирийсет години...

.............................................................................

Млад дресьор на лъвове търси работа в цирка.

- Имате ли опит в работата с лъвове? - пита го директорът.

- Да, разбира се. Баща ми беше дресьор и аз още от малък се учех от него...

- Така ли? Можете ли да накарате лъва да скача през горящ обръч?

- Мога.

- А да строите шест лъва в пирамида?

- Също мога.

- А поне веднъж пъхали ли сте главата си в устата на лъва?

- Да, случи се... Веднъж...

- Защо само един път? - изненадва се директорът.

- Как да ви кажа... Търсех там баща си...

..............................................................................

Мъж отстъпва на настояването на жена си и й разрешава “да направи кръгче” с колата му. Минават няколко часа, няма я никаква. Той излиза на пътя и вижда познат:

- Да си виждал жена ми?

- Видях я, видях я - в края на гората събира някакви железа…

..............................................................................

- По случай рождения ти ден, скъпа моя, ти подарявам тази огърлица от перли. Те са точно колкото са и годините ти.

Годеницата поглежда огърлицата и се тюхка:

- Що не си казах точния брой на годините?!

..............................................................................

Реклама:

“Имате ипотека? Дойде кризата и банката ви взе апартамента?

Пушете “Президент” и може да спечелите палатка!”

***

- Толкова много съм спестил за черни дни, че тия черни дни вече ги чакам с нетърпение!

..............................................................................

Врачка гадае на млад мъж:

- До 50-ата си година ще страдате от липса на пари.

- А после?

- После ще свикнете.

***

Между приятелки:

- Защо го заряза? Нали все разправяше, че има нещо в него.

- Да, но дойде кризата и вече го изхарчихме.

.............................................................................

- Защо си толкова унил?

- Четох една книжка с много тъжен край.

- Коя?

- Спестовната ми книжка.

***

- Сега да поговорим за вечното. Аз съм вечно без пари...

***

- Господине, дайте на бедния!

- Съжалявам, никога не давам пари на просяци по улицата.

- Тогава да се качим в офиса ми?
.............................................................................

На бензиностанцията:

- Трябва да ви предупредя - от днес бензинът поскъпна...

- Добре, сипете 50 литра от вчерашния...

***

- Пийте си кафето по-бързо!

- Защо? Да не изстине ли?

- Не. Ще поскъпне!

..............................................................................

Клиент влиза в ресторант:

- Какво ще обичате? - пита сервитьорката.

- Две кюфтета и някоя добра дума.

Поръчката е изпълнена и сервитьорката се отдалечава от масата.

- Какво става с добрата дума? - подсеща я клиентът.

Тя се навежда и му прошепва:

- Не яжте кюфтетата!


Тагове:   хумор,   смях,   вицове,   анекдоти,


Гласувай:
3



1. анонимен - Браво,
15.03.2012 19:46
не съм чувала ни един от тях. Ти ли си автора?
цитирай
2. hadzapi - Не, не съм аз :) Имам побрана колекция от вицове и хумор,
15.03.2012 20:01
от която пускам. Трудно се намират качествени вицове и са ми подбирани по строги лични преценки кой да включа. Имам и някои преписвани от книги с вицове, които не са пускани в нет-а.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadzapi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3786446
Постинги: 2350
Коментари: 744
Гласове: 1915
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Битката за ресурси - как и защо бе съсипан Дамаск
2. АБК готви нова атака над „Моята библиотека“
3. Епохални открития, направени случайно
4. Грешките и капаните на съвременния сатанизъм - религия, сатанизъм, митология, шаманство, християнство, езотерика, култове, философия, лява и дясна страна, среден път
5. Улуру, чакры земли, тора шаста, гластенбери, озеро титикака, гора кайлас, гора синай, энергия, мобильный центр активации эпохи, эзотерика,
6. Космос, астрономия, НАСА, открытие, фотоснимки, Учёные, белый город, обитель бога, телескоп хабл,
7. мир, Учёные, свят, суперкомпьютер, теория хаоса, исследование мировой экономики, транснациональные корпорации, владение мировых доходов,
8. празници, маски, сравнение, значение, традиции, история, кукери, будизъм, езикознание, кукерство, зороастризъм, колобърство, песоглавци
9. хроники, история, древност, летописи, балхара, древнобългарските държави, волско-камска българия, исторически извори
10. Китайската стена - не са я строили китайците, а друг?
11. Най-страшните места на Русия