Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 21:00 - Ангели на Земята
Автор: hadzapi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2234 Коментари: 2 Гласове:
3



Има безброй истории за ангели, които се появяват да спасят някого, а после изчезват и никой повече не чува за тях. Това поведение е типично за ангелите хранители.

Ангелите, които ще опиша тук, са съвсем различни. Те са родени в човешки тела, с крилете и всичко останало. Крилете не са видими за всички, саво за онези, които притежават съответната способност. В тези деця има нешо етерно, което трудно може да се опише с думи. Няколкото, които съм срещала, имат доста трудности в живота. изпитват някаква космическа тъга за човечеството. имат чувството, че не са за този свят и същевременно знаят за Бог, за Духа и Светлината и преживяват дълбочината на чувството, предизвикано от това познание.



МАЙКЪЛ


Младежът беше на 20 и няколко години. ... Тук ще го наричам Майкъл.
...
"Имам криле. чувствам, че трябва да разнасям посланието за любов. От година насам скитам буквално по целия свят. Отидох в Европа и навсякъде ходих бос. Не мога да понасям обувки, имам чувството, че с тях краката ми са затворени като в кутии. Изпитвам нужда да усещам земята под краката си, защото ми помага да оставам в земната реалност. Обикновено почти не съм в нея. Имам голяма нужда от помощ. ... Не зная какво трябва да направя или къде трябва да отида сега. Знам само, че трябва да споделя с другите онова, което знам. Знам, че ще се докосна до тях - ще излекувам телата, сърцата и душите им, - но точно сега се чувствам объркан и самотен. Можеш ли да ми дадеш някаква информация, която да ми помогне?"

Затворих очи и се взрях в енергийнвата му същност. Той наистина имаше крила! Бяха бели, с някакво златисто сияние по краищата. Цялото му поле бе почти съвършено. Трудно ми бе да го гледам, макар и етерно, защото сиянието му ме заслепяваше.

Господи, още една промяна на реалността! Бях имала преди това известни преживявания с криле и ангели, но в никакъв случай не бях очаквала, че някой от тях ще ми се обади по телефона. Говорихме няколко часа. Думите му бяха пропити с дълбока тъга. До такава степен беше загубил основа под краката си, че му беше трудно дори да води логически издържан разговор. Духът му беше страшно чист. За Майкъл раните, които човечеството си нанасяше само, бяха толкова големи, а той се чувствуваше страшно малък и безпомощен, за да предизвика положителни промени тук, на Земята.

...

Говорих му за личната безопастност и за това, че неговата уязвимост е едновременно дар и трудност. Той бе толкова чист, толкова невинен, че не проумяваше защо има хора, които не разбират Бога, светлината и любовта. Поговорих му малко за земните неща, напр. как тялото му се нуждае от храна и сън. Беше му много трудно да се грижи за физ. си тяло, тъй като се беше съсредоточил главно в мисията си. Често забравяше да се храни и спеше съвсем малко. Беше изтощен и много отслабнал.

Цялото му същество бе пропито от любов и той искаше да я сподели с всички.

- Ти си любовта - казах му.

- Да - отвърна той. - Това е и моето послание

- Майкъл - рекох, - трябва да си спомниш как да използваш крилете си. Това е от голямо значение за твоето пътуване. С тях можеш да докоснеш дълбоката същност на хората. Можеш да им носиш утеха, да ги лекуваш.

- Страшно съм изморен, но трябва да продължавам.

- Да, така е, но ако не отделяш време за възстановяване, няма да успееш.

- Знам, просто нямам представа какво да правя с това тяло. Чувствувам го чуждо във всяко отношение.

...

Ето как един съвършен ангел бе затворен в несъвършено тяло, в един несъвършен свят и силата на чувствата му просто го смазваше.
...


КАРА


Преди няколко години отидох в Канада да изнасям лекции на един семинар. По време на престоя ми там една от служителките ме помоли да видя 16 г. й дъщеря, която тук ще наричам Кара.
...
Кара ми каза, че има крила и че винаги ги е усещала. Беше много разстроена, че никой друг не ги вижда, за да е сигурна, че не си воъбразява. Живееше в няколко реалности едновременно и от човешка страна нямаше никой, който да й протегне ръка за другарство или подкрепа. Така човешката й страна бе налегната от космическа депресия. Просто не се чувствуваше добре в този свят. Никой не я разбираше.

- Имам криле - рече тя.

- Да - отвърнах, - виждам ги.

- За мен са толкова реални, че си татиурах криле на гърба, за да мога да ги виждам в огледалото. Моите криле са яркосини.

Всъщност истинските й криле бяха в пепелно сиво-син цвят с леко, прозрачно, синкаво сияние по краищата. Изглеждаха страшно крехки, но знаех, че това впечатление е измамно.

- Страх ме е - започна колебливо тя.
...
Страхувам се, защото виждам всичко - и което е още по-лошо, усещам всичко. не зная как да намеря равновесие във всичко това. Където и да отида, виждам други като мен, които не знаят, че са такива. Виждам ангели, духовни наставници и духове на починали хора. Преследват ме тъмни същества, които ме наблюдават постоянно. Невинаги са едни и същи, но имам чувството, че им трябвам за нещо. Където и да отида, винаги са с мен. Виждам и други реалности, наложени върху тази. Трудно ми е да различа кое е "истинско4 и кое не е. Което е още по-лошо, не си спомням как да се пазя. Не ми е останала никаква енергия. Всяко движение ми коства неимоверни усилия, но не преставам     да се опитвам. само дето боледувам от месеци и имам чувството, че не мога повече.

...
Разговаряхме за многоизмерни реалности, различни видове енергия и как всички същества, които вижда, имат своята задача в цялостната реалност.

...
За пръв път срещаше някого, с когото можеше да говори за преживяванията си, и това бе вълнуващо за нея. Приказвахме си повече от 3 часа, като една през друга споделяхме за етерния си опит.
...
Докато работехме, силата й нарастваше все повече. припомних й как да се пази и й обясних, че много от съществата, които вижда, идват при нея просто от любопитство. Все пак не всеки ден може да се види ангел в 3-то измерение!

...
Тя искаше да е добре. Най-много имаше нужда да знае, че не е сама, че преживявавията й са реални и фактът, че ги има, не я прави ненормална.

...
През следващите месеци тя се излекува и укрепна. Майка й ми се обади да ми каже, че момичето се е превърнало в щастлива личност и дори вече си има приятел!

Както показват горните истории, понякога ангели идват в нашия свят с велики мисии, но изпадат в объркване. ... Освен младите ангели, които описах в настоящата глава, на Земята има и "възрастни" ангели. Много от тях живеят кротко сред останалите, без дори да си помръднат пръста. Други стават учители, ментори, лечители или нещо друго от безбройните човешки проявления от финото съвършенство.

Когато божественото се сблъска с несъвършенството на човешкото (както става с ангелите, дошли на Земята), дори самото му съществуване става проблемно. Мога да уверя читателите, че въпросните деца са напълно нормални. Те просто се нуждаят от подкрепа и потвърждения.


Мег Блекбърн Лоузи - "Децата на новото време"



Гласувай:
3



1. legna - :))
06.07.2011 11:07
Здравеи и аз вярвам 4е има ангели на земята те по-4есто се прераждат от 2000 година на сам !!!
цитирай
2. hadzapi - Да, има ги,
06.07.2011 15:47
но и винаги ги е имало. Всеки човек е и ангел и дявол едновременно. Плюс и минус, дуалност, с положителни и отрицателни черти.

:)

Благодаря Ви за мнението Ви.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadzapi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3786807
Постинги: 2350
Коментари: 744
Гласове: 1915
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Битката за ресурси - как и защо бе съсипан Дамаск
2. АБК готви нова атака над „Моята библиотека“
3. Епохални открития, направени случайно
4. Грешките и капаните на съвременния сатанизъм - религия, сатанизъм, митология, шаманство, християнство, езотерика, култове, философия, лява и дясна страна, среден път
5. Улуру, чакры земли, тора шаста, гластенбери, озеро титикака, гора кайлас, гора синай, энергия, мобильный центр активации эпохи, эзотерика,
6. Космос, астрономия, НАСА, открытие, фотоснимки, Учёные, белый город, обитель бога, телескоп хабл,
7. мир, Учёные, свят, суперкомпьютер, теория хаоса, исследование мировой экономики, транснациональные корпорации, владение мировых доходов,
8. празници, маски, сравнение, значение, традиции, история, кукери, будизъм, езикознание, кукерство, зороастризъм, колобърство, песоглавци
9. хроники, история, древност, летописи, балхара, древнобългарските държави, волско-камска българия, исторически извори
10. Китайската стена - не са я строили китайците, а друг?
11. Най-страшните места на Русия